Dark Castle Of The Muse 7472364

10 500,00 €
Kannatusjäsentuotteet eivät kuulu alv. piiriin. Lasitaideteokset veloitetaan Kosta Boda AB toimesta Ruotsista. hintaan lisätään toimituskulut
Varastossa

Kuvaus

Upea fantasiakitara, jossa on sekä puhallettua lasia että tasaista erikoistilauksena toimitettua ikkunalasia USA:sta, jossa on kaunis harmoninen vaalea värimaailma, johon sekoittuu tummia sävyjä, jota teoksen valaistus korostaa.

Teoksen koko: 56 x 104 cm.

Teoksen koko telineellä: 56 x 194 cm.

Kaikki Myyttien Sinfonia -näyttelyn uniikit teokset ovat myynnissä. Teokset myy Kosta Boda Ab ja teosten myyntituotosta Kosta Boda tilittää 50 % suoraan lyhentämättömänä Musiikkimuseo Famen kannatusyhdistyksen kautta Musiikkimuseo Famen näyttelytoiminnan ja uuden sisällön kehittämiseen. Näyttely kestää 12.3.2023 saakka, jonka jälkeen teokset ovat toimitettavissa sovitun mukaan.