I Want To Close IT 7472435

8 500,00 €
Kannatusjäsentuotteet eivät kuulu alv. piiriin. Lasitaideteokset veloitetaan Kosta Boda AB toimesta Ruotsista. hintaan lisätään toimituskulut
Varastossa

Kuvaus

Asioihin voi suhtautua monella tavalla. Kuuluuko asian olla näin vai kuuluuko sen olla toisella tavalla. Kuuluuko vetoketjun olla ylhäällä vai alhaalla ja kuka sen päättää. Fantasiaorkesterin viulu soittaa Myyttien Sinfoniaa kauniisti ja musiikin voi kuulla monella eri tavalla. Ja sitä voi tulkita monilla eri tavoin – ”Kjell Engman”.

Seinätaulu vihreällä taustalla.

Lasinen viulu on kiinnitetty tauluun.

Teoksen koko: 64 x 74 cm.

Kaikki Myyttien Sinfonia -näyttelyn uniikit teokset ovat myynnissä. Teokset myy Kosta Boda Ab ja teosten myyntituotosta Kosta Boda tilittää 50 % suoraan lyhentämättömänä Musiikkimuseo Famen kannatusyhdistyksen kautta Musiikkimuseo Famen näyttelytoiminnan ja uuden sisällön kehittämiseen. Näyttely kestää 12.3.2023 saakka, jonka jälkeen teokset ovat toimitettavissa sovitun mukaan.