Music From My Heart 7472443

11 000,00 €
Kannatusjäsentuotteet eivät kuulu alv. piiriin. Lasitaideteokset veloitetaan Kosta Boda AB toimesta Ruotsista. hintaan lisätään toimituskulut
Varastossa

Kuvaus

Taitelija halusi saada myös klarinetin Myyttien Sinfonian fantasiaorkesteriin. Tästä syystä otti vaimoltaan salaa vaimonsa klarinetin ja vei sen lasitehtaalle, lasitehtaan puhaltajille. Kjell Engman kertoi työryhmälleen ja puhaltajille, että hän haluaa saada myös klarinetin tällaisenaan Myyttien Sinfonia fantasiaorkesteriin. Täsmälleen samanlaisena. Työryhmän jäsenet pitivät taiteilijaa ”you are grazy”, kuten hän itse toteaa. Mutta yhteistyöllä, kokeilujen ja testaamisen kautta, mihin kaikkeen lasi sekä erilaiset työmetodit voivat taipua, klarinetti saatiin tehtyä. Lopputulos on uskomaton: värimaailma, valot värien yhdistelmä ja yksityiskohdat tekevät tästä työstä ainutlaatuisen ja uniikin – ”Kjell Engman”.

Seinätaulu vihreällä ja punaisella taustalla, johon on kiinnitetty klarinetti.

Teoksen koko: 80 x 104 cm.

Kaikki Myyttien Sinfonia -näyttelyn uniikit teokset ovat myynnissä. Teokset myy Kosta Boda Ab ja teosten myyntituotosta Kosta Boda tilittää 50 % suoraan lyhentämättömänä Musiikkimuseo Famen kannatusyhdistyksen kautta Musiikkimuseo Famen näyttelytoiminnan ja uuden sisällön kehittämiseen. Näyttely kestää 12.3.2023 saakka, jonka jälkeen teokset ovat toimitettavissa sovitun mukaan.